5 november 2019 Gasterij De Schildhoeve in Hoogeveen

Standhouders

Inspiratietuin wordt het netwerkcentrum

Ook dit jaar zijn we met onze Vakdag weer present in de regio. Dit keer staat Drenthe in het middelpunt van de belangstelling. Diverse experts en succesvolle ondernemers krijgen een podium om hun ervaringen te presenteren aan de bezoekers op een unieke locatie met de juiste sfeer en entourage. Tijdens deze Vakdag staat alles in het teken van optimale gastbelevenissen, netwerken, kennisuitwisseling en altijd een gezellige afsluitende netwerkborrel.

U doet toch ook mee?

Naast een inhoudelijk programma willen onze deelnemers ook graag concrete praktische voorbeelden. Daarom hebben we dit jaar in de tuin van de Schildhoeve de inspiratieroute ingericht. Op de inspiratieroute presenteren overheden, aanbieders, leveranciers de beste ideeën en oplossingen uit de markt.

Wat krijgt u?

Wij zorgen voor een gezellige sfeer door de een heel 'dorp' van tenten op te bouwen. U heeft dan de mogelijkheid om een hospitality point in te richten van ongeveer 8m2. Alle netwerkmomenten vinden plaats op de inspiratieroute. Ook de aflsuitende borrel.

Nog meer voordeel!

Alle standhouders ontvangen een Mediapakket met onder andere een uitgekiende mediacampagne, met een halve pagina advertentie in Recreatie & Toerisme inbegrepen. Maar ook met on- offline promotie via onze mediapartners is dit een uitstekende manier om uw producten en diensten te promoten.

Standhouderpakket
€ 1.250
Netwerkinnovatieplein: Hospitality point (eigen inrichting)
Logovermelding in de digitale nieuwsbrieven, uitnodigingen en op de congrespagina.
Korte tekst met logo en link in de sponsornieuwsbrief
Logovermelding op de openingssheet van het plenaire programma vermelding/ dankwoord door dagvoorzitters
Gratis entree/congresdeelname voor standbemanning (2 personen)
1/2 pagina full colour advertentie in het vakblad Recreatie & Toerisme
Nieuwsbericht in rubriek van  Recreatie & Toerisme
Blog, post online op de website Vakdag, Pleisureworld en NRIT
Social media campagne, LinkedIn – Twitter Bereik meer dan ca. 100.000 view.